De Nederlandse Dutch Fashion Support

Adresgegevens
Contactgegevens
Bezoek onze locatie

Sinds de opkomst van de online modeverkoop, e-fashion, is De Nederlandse uitgegroeid van deelschakel in de lineaire distributieketen naar een compleet uitgeruste omnichannel-partner in de responsieve keten. Waar voorheen producent, groothandel, DC en winkel strikt gescheiden deelgebieden vormden die elkaar volgens vaststaande rechte lijnen bedienden, zijn de logistieke schakels steeds vaker onderling verbonden en overlappend.

De Nederlandse heeft in een vroeg stadium geïnvesteerd in het vervullen van de nieuwe rol als logistiek partner die logistieke deelgebieden samenbrengt onder één dak. De belangrijkste voorbeelden hiervan zijn automatisering en informatisering van onze logistieke services en Value Added Services. Wij denken dat deze ontwikkeling de komende jaren verder doorzet en zullen dan ook blijven investeren in logistieke diensten en informatiesystemen waarmee we onze werkwijze kunnen uitbreiden en verfijnen.

Wij zullen er alles aan blijven doen om de logistieke voorsprong die wij onze klanten bieden te behouden en waar mogelijk verder uit te breiden. Voorraden zullen nóg sneller moeten worden aangepast aan de grillen van de markt. Orders zullen nóg sneller moeten worden uitgeleverd aan de eindklant. Klanten worden steeds onafhankelijker en veeleisender, marges staan steeds verder onder druk en details worden steeds belangrijker in de supply chain. De Nederlandse is zich daarvan bewust. Wij investeren dan ook doorlopend in techniek, kennis en informatie. Tegelijkertijd vergeten wij niet om ook in onze relaties met mensen te blijven investeren: onze klanten, onze medewerkers, onze leveranciers. Het zijn en blijven immers de mensen die het verschil maken.

 

Je bedrijf aanmelden?

Je gegevens worden gebruikt om contact met je op te nemen zoals omschreven in de privacyverklaring.